Wednesday, June 27, 2007

MandoChaten...

... gick ju åt skogen. För Alva. Och Mig o My.

Men. Det blev ju en konversation ändå, även om inte Mats och Björn svarade på vårt desperata meddelande.

Det roligaste i hela konversationen, enligt mig, är uttrycket 3 äpplen hög, som Mats använder i försöket att beskriva CJ:s längd. Kul. Vadfaan 3 ÄPPLEN HÖG?!?! Det låter inte normalt. Som om han blir hög på tre äpplen.

Här är den i allafall: Eller nej faan vad jobbig texten blev, försökte kopiera...

HÄR är den.

Och by the way så hade jag en jättelång dröm inatt, hela drömmen handlade om Gustaf Norén och om Mando Diao. Jag drömde att Jag vann träffen med Mando Diao (som man kan tävla om på graffiti). Och sedan blev jag så himla ledsen när jag vaknade och förstod att allt det roliga, spännande och härliga hade varit en dröm. Satan, nu är jag sådär riktigt jobbigt kändiskär. I Gustaf. Vilket vackert namn ändå, Gustaf. JAG VET att han har fru och barn. Och Gustaf SKA VETA att han ska hålla noga uppsikt över sin Pernilla, för det är antagligen många som är satans avundsjuka på henne, och det är inte säkert att alla vill henne så väl.
Jag är så jädrans orolig, för det går ju en massa snack om att Mando Diao typ ska sluta när det fyller trettio, det har jag deppat över. Vad satan, mando har ju typ blivit en del av mitt liv nu. Nu har jag deppat hela dagen och inte kunnat göra annat än att hyra film och sitta vid datorn. Och äta fryspizza. Hemköps Capricosa. Fy Fan.

WAAAH!!! WALLA MARSMALLA!!! JAG SKA GÅ PÅ PIER PRREESSUUUURE!!!! TACK ELLEN OCH ANDREA FÖR UTTRYCKET "TILLÅT MIG ATT GÖRA ONÖDIGT MÅNGA SMILEYSAR": :D:D:D ;D^^. ^^. 8) 8D
I FEEL HAPPYYYY!!!!

+ ett stort + för mando ska ha nån meet and greet-grej på nån resturang med sina fans. På Söndag kl. 2.

Nu ska jag se Sugarplum fairy live också, det har jag inte. Hurra. Och så ska jag se MANDO DIAO IGEN!!! första gången sedan Trädgår´n. HURRAAAH! SATAN I GATAN VAD LYCKLIG MAN KAN VARA! OCH de ska spela GOD KNOWS och SHEEPDOG!!! fan vad det darrar i mina fötter. skumt. säkert av lycka. De har inte somnat iaf.
Å by the way så har Mando lyckats spela in ett nytt album som heter "never seen the light of day". Låter lite deppigt. Namnet inspirerades tydligen av att den kanske aldrig kommer att släppas. Hm.
Å by the way 2 så har jag lärt mig Long Before Rock´n´roll på gitarr. Snart kan jag White Wall oxå.
MANDO IS THE BEST, FUCK THE REST
***************************************

5 comments:

Anonymous said...

Kuk Alice!! Verkligen.!!!

Anonymous said...

HAHA ojdå! heh, menar Kul! Alltså ta det verkligen inte ironiskt!... Fan jag låter ironisk :/...

olle said...

Höhö

god_knows said...

ååhh Olivia jag skrattar fortfarande (27e juli) åt ditt lilla tangentfel.

god_knows said...

//alice