Sunday, July 15, 2007

Alva bloggar!

Nu var det ett litet tag sedan jag blogga och under den tiden har det hänt ganska mycket för en liten oskyldig, nyckter flicka! Jag har sett " Carrots of the Caribbean", Jag och Alice har lurat ett litet Bergsjön-gäng att vi är ihop (vilket vi inte är) och de ville "se en puss" men vi skaka på huvudet, Alice drog till med "Nu ska vi möta min biffiga pappa" och som tur var kom deras spårvagn.
Vi båda kunde knappt sova en blund den natten och nästa dag blev vi deprimerade, han hade något dåligt intryck på oss, Alice.
Men det bästa av allt, jag har träffat Mando Diao!! Bevis finns HÄR!

3 comments:

god_knows said...

Alva, du e ju så jävla klockren.

olle said...

Puss på dig din puss. Glad för eran skull! Alltså att ni träffat Mandoboysen {öhöh)!
Vi hade en mysig dag när vi såg Carrots of the Caribbean. {fan vad svårt det är att stava!)

StarShip said...

Men lägg aaavv!! Shiiit, vi måste prata om detta!! Hur gick detta till? Guud vad glad jag är för eran skull, hur kom ni in dit och bla bla en massa frågor, vi får prata snart!!

puss