Monday, August 20, 2007

Alice är ordduktig.

Jag är ordduktig.

ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
jaha.. nu fattar jag
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
öh... vadå??
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
(känner mig dumdumdumdumdum)
ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
det du skrev med kassen och benny
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
ahaa.
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
nu fattar jag vad du fatta.
ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
vad bra att du fatta att jag fattade det du menade
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
mm, vad bra att det är bra att jag fatta att du fatta det jag menade
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
slå den du
ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
vad smart du är som tycker det är bra att jag tyckte det var bra att du fatta att jag fatta vad du mena
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
och du var smart som orkade komma på en fortsättning.
ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
jappjao
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
PÅ ATT JAG TYCKTE DET VAR BRA ATT DU TYCKTE DET VAR BRA ATT JAG FATTA ATT JAG FATTA VAD DU MENA!!. typ.
ingeman från skåneland. Elivs Presley<3 säger:
så bra att du tycer det är bra att du fatta att du fattar vad jag mena
Jag. Har. Träffat. Mando Diao. säger:
vad bra att jag har tappat greppet om detta nu så att jag kan avsluta denna konversationen nu.

No comments: