Tuesday, April 24, 2007

Alice har fått svaaar!

(alice)

För ett tag sedan så mejlade jag till någon som heter Karro och har en modeblogg. Hon har gått på samma gymnasie som Gustaf Norén och Samuel Giers! Kan dock meddela att hon aldrig har hånglat med Gustaf.

Såhär skrev jag:

Hej!

Tack för nöjet att besöka din bra och underhållande blogg.

Jag och min vän är stora fan av Mando Diao, och förra året skrev du att du har gått på samma skola som Gustaf Norén och Samuel Giers. Det skulle vara jättesnällt och kul om du skickar tillbaka ett mejl och skriver lite mer fakta/information om dem. Vilken skola var det? Och hur längesen var det? Kände du dem väl?
Ett svar skulle vara ytterst uppskattat. Hoppas inte att du tycker att vi är små desperata och jobbiga ungar som bara vill vara irriterande. Har du något gammalt foto på dem när de var yngre eller från den tiden du kände dem? Det skulle vara jätteroligt om du kunde skicka mig det.

Besök gärna vår blogg: www.mangodiao.blogspot.com

Tack så hemskt mycket på förhand // Två snart desperata trevliga tjejer, Alice och Alva



Och såhär svarade hon:

Hej!
Tyvärr fotade jag inte så mycket alls under gymnasiet så jag tror inte att jag har en endaste bild på dem. Det var på Haraldsbogymnasiet i Falun vi gick. Samuel gick i min årskurs på Esteiska, och Gustaf gick ett år under.
MVH Karro


lite mer kunde hon faktiskt ha skrivit...

2 comments:

Solrosen said...

det tycker jag med. Men hon svarade iaf!

Anonymous said...

Jag tycker att Samuel var mycket sötare med långt ljust hår. Som han hade när vi gick i 9:an.