Thursday, April 26, 2007

Alice hurrar...

...för Mando Diao ska komma till Liseberg i sommar!!! =D

Och föresten gjorde jag någre test på Graffiti, och såhär blev resultaten:

bondetest

Bonde is the best

Du är bonde och stolt över det. Det är grymt att bo på en stor gård och ha massa djur. Du blir snyggt solbränd på sommaren eftersom du är utomhus så mycket. Ibland är det jobbigt att bo så långt från stan, men hallå... det finns ju faktiskt internet och sms om man saknar kompisarna. Du njuter av att veta att du andas frisk lantluft när stadsungarna i din klass hostar av alla avgaser.

djurvänstest

Djurens bästa vän

Ojojoj, här har vi en djurvän som heter duga. Visst är det jättebra att du värnar om djurens bästa, men du kan även gå i överdrift ibland och det kan trötta ur folk. Tagga ner och försök inte tracka på din ”djurtro” på andra. Lagom är bäst.

Tykenhetstest

Tyken ibland
Jo, du är ganska tyken. Du slåss inte, men säger en hel del taskiga och sura grejer till folk du inte kommer överens med. Du skulle helt klart kunna tagga ner lite. Kanske skulle du få fler kompisar och bli mer omtyckt?

Jag svarar ovanstående: Okej, jag är inte pappas flicka, men mina vänner vet ju typ att jag inte menar så mycket ändå... ni som tycker jag är tyken, ta inte åt er för mycket!!!

Fjortistest... <3>

Nej, du är ingen fjortis. Föräldrarna och lärarna är nog glada för det, men hur är det med dig själv? Kanske borde du släppa loss lite mer ibland?

Öhm, hallå, vem har sagt att inte jag släpper loss? Jag släpper loss så in i helvete när de väl gäller. Man behöver väl inte vara *fjortiz* bara för att "släppa loss"? Herregud... God knows att jag är popare och flummbarn istället. Fjortisar kan gräva ner sig i sin bakfylla, svälja sitt jädra blont hår-medel OCH for god sake SLUTA SÄGA *KJAMIZAJ<3*>SLUTA ATT PLUTA MED MUNNEN PÅ VARENDA JÄVLA BILD!!!! bLIR SÅ ARG ATT JAG SPRÄNGS! *KABOOOM*

kolla länktipset högre upp om ni oxå vill testa er.

Puss och kram Kravbanan!