Wednesday, April 25, 2007

Missförstånd? no, I´m not crazy

När jag åkte spårvagn hem från skolan med Olivia idag så kom det på en tjej med AS-SNYGG väska (mando diao-väska). Hon lyssnade på musik, så hon kanske inte hörde men iaf...
... när vi gick av så kommenterade jag hennes väska i förbifarten:
- Asså, du har en skeetsnygg väska!
Då kollade hon bara väääldigt konstigt på mig och drog sin väska närmare sig. Herregud. Folk tror ju f*n att man ska mörda dem bara man kollar på dem. För ett litet tag sedan var det tillexempel en man som gick på samma trotoar som mig. När vi möttes så tog han en StoooR omväg, och sedan gick han tillbaka på samma linje. Bara för att jag ser (!...!) ut så behöver inte det betyda att jag ska (!...!) folk. eller?

Hoppas inte att ni i min närvaro är rädda för mig.

Puss och kram Kravbanan! <3