Tuesday, April 24, 2007

Tisdag...

OOOCH ALVA BLOGGAR!!

















En snygg bild som uttrycker... Hmm... Den uttrycker mycket..
Idag har det varit en rätt så vanlig skoldag. Vi har haft idrott och Olivia
som man ser här ovannför på bilden med ett mycket.. Ett uttryck.. Som ser lite arg ut har fått leka lärare i ca: 10 minuter. Det gick bra. Vi har också haft våran ordliga NO lektion med
magister Blom och stor del av lektionen gick åt att rösta på vilken låt vi ville sjunga på avslutningen. "Glassigt" fick flest röster!! Jag röstade på "Båtsången".Den verkade gullig.
OBS! detta är onöddig info..
Näst flest röster fick "Skyll inte på Hugo".
Mer info:
Spanska läraren uttalar Zaragoza roligt..
Sitter med svenska läxa IGEN!..
På fredag ska vi disikera dagmaskar...
Alice kämpar för maskarnas rättighet.. Go Alice!
När vi sagt tack och adjö åt den fina lilla byggnaden drog vi (A+A+olivia) hem till Alice. Jag var på lite dåligt humör men det hjälpte med en bulle med mycket socker grejs som kom på allt och alla i min närhet.. Lite jobbig men mycket god! Hos Alice blev det mer kakor och chips..
När jag kom hem till svenska läxan hålde jag mig till advokadon. Jag är stolt! Men inte så bra till läxa. Inte stolt.
Puss/ Alva-Advokado<33

6 comments:

Solrosen said...

det låter som en god bulle det där. Och en bra dag!
min blogg...
>http://strandfynd.blogspot.com<

god_knows said...

Ja, det var den!

god_knows said...

föflåt alva, var bara tvungeen att göra den lilla texten om mig blå.

god_knows said...

Det är lungt, den är såå bra att den ändå behöver markeras extra!!;op

olle said...

Båtlåten heter den ;D.. Jag vill ha den eller skyll inte på Hugo.

olle said...

:]