Saturday, April 28, 2007

Bloggnissar e vi allihopa allihopa allihopa..

(jag med, å du med)
Hoppas hoppas att det går att kommentera detta inlägg nu, för som ni kanske har märkt så har inte det funkat på de två förra inläggen... min data klickar inte med Blogger. =/


Igår så cyklade jag till slottskogen med Olivia, Irma och Ange(+Ludde). Där satte vi oss och "majade" kanske jag ska säga nu, för det är så himla typiskt maj att sitta i Azaleadalen, ha med sig filt, fika, musik+kompisar och gotta sig i begynnelsen av sommaren som vi väntar på med stor förväntan. Iallafall jag. Sommaren är som en slags pånyttfödelse, haha.


Om ni är intresserade av vad jag gjorde idag så kan ni läsa nedan, men jag garanterar ingen underhållning.

Idag så har jag inte träffat någon kompis. Eller jo, det råkade jag visst göra. för helt plötsligt när jag stod vid dammen så kom ett litet (eller ganska stort) hjälmhuvud gående mot mig. Hjälmhuvudet visade sig vara Ange. Hon åkte moppe och hade vägarna förbi, så hon liksom sa hej i all hast. Inte mycket mera faktiskt, det var nog det kortaste kompismötet på länge, haha.
Idag har vi dessutom inskaffat två fiskar till, till dammen. Och så fick vi reda på att den lilla okända oidentifierade svarta fisken i vår damm var ett litet yngel från våra guldfiskar, de blir tydligen röda/guldiga efter två år. oj.
*******************************************

Men kollaaaah! Han e ju så j*vla söt. Kan inte få nog av honom.

Fler heta bilder här.

Om ni vill se fler heta scen-bilder utan Mando (om det finns) så kan ni klicka HÄR.

Hurra!!! det går att lägga upp bilder! I´m Happy!