Saturday, May 5, 2007

Om Valborg I Efterskott

Alice Bloggar Igeeen!!! Jävla dej, Alva... :P

Jenni, bara så du vet så finns det inget (så vitt jag vet) som heter Varborg. Däremot är Valborg en högtid och Varberg en stad söder om GBG. Bara så du vet ;P

I Valborgs(?) så gick jag till majbrasan med Olivia och Alva, där vi träffade Ange, Nora, Ellen+hennes två kompisar och Alice&Ella. Irma också, men hon gick ganska snart. Lite senare träffade vi några andra i våran klass, som verkade ha pretty tråkigt...
Klockan Nio kom alla jätteläskiga häxor och tände på brasan. Haha, de tändebrasan. Nä fyfan vad dåligt.
När jag och Olivia stod och pratade med Anga och Nora, så kom det en lite lullig kille på 17+ som dök upp mellan mig och Olivia helt plötsligt. Han sade typ, mellan ölklunkarna och halsblossen;
- Tjeenare tjejer, har ni trevligt?
Och sedan så fortsatte han att babbla en massa. Bakom honom stod hans kompis som bara pratade på, eller iallafall försökte, för han sluddrade väldigt mycket. Inte ALLS påverkad. (jo jävligt).
- Mmm, men schkulle shluffshuff kraabgslt ufnuff trusschk....

Lite senare, när typ alla hade gått och Alva virrade runt med sina kussar, så blev jag och Olivia helt plötsligt ohjälpligt flummiga. FLUMMIGA. När Olivia typ ropade nånting så sa jag (ganska högt tror jag):
- Schh!! Polisen kanske kommer och kollar oss!
Till min stora fasa märkte jag att det stod två poliser lite längre ifrån oss :S .
Poliser gick runt och beslagtog allas alkohol...

Ännu senare, när vi(alva+jag+olivia) var på väg hem, så träffade vi Love och en viss Alinor* i videobutiken, där vi trodde att vi skulle köpa godis. De hade visst blivit kuttade av några moppepojkar (men det säger jag inte till mamma, för då får jag väl aldrig fira valborg igen...). Love frågade om vi hade druckit.

Jag+Alva+Olivia sov över hos Olivia. Dagen efter så grillade vi i min trädgård! :D
Engångsgrillar in my heart 4ever.

Jaja, det enda jag har att tillägga nu är väl att "Scary Video" inte borde rekomenderas från 11 år, utan 15.

PUSS HEJ, f**n vad stolt jag är för att jag bloggarigen. Go mej!

*Alinor är en kille vars namn vi har hört flera gånger, men inte träffat, föränn denna gången. Han var inte så mycket till världen som han först, tidigare genom Love m. fl, framstod som...

Lyssnar just nu på: Datasurret...

Kommentera nu då för h*lvete när det går att kommentera igen :D !!!

9 comments:

Anonymous said...

"- Mmm, men schkulle shluffshuff kraabgslt ufnuff trusschk...."

HAHAHAHAHA ^^ skrattar faktiskt irl när jag läser det. x'D

god_knows said...

humm,min KUSIN.. snyggans inlägg ali-ce ;P ska börja blogga så fort jag kommer till min mum!Puss.

Debu's Blog said...

Dear,

ENGLISH version is required to read ur blog..pl. do the needfull.


http://qualitytale.blogspot.com
http://indiaonwheel.blogspot.com

Maria Papoila said...

Hello!

Please go to my blog and see my last post. It´s about a missing little girl.
If you can, copy that to your blog and translate in to your native language.
Thanks!

. said...

men ni drack ju inte! det framstår ju så!

god_knows said...

Men pfff, herreguu, vem här tror att vi dricker? Denna bloggen blir nästan bara läst av dem vi känner, eftersom att det inte är en så himla känd blogg. Och vadå, vi tror inte att det finns så många som vi känner som tror att vi dricker alkohol liksom...

god_knows said...

eller?

StarShip said...

HAHA; taack Alice, Varje gång jag tänker på "varborg! så skall jag tänka på deej! :D x'D

god_knows said...

Jag känner mig hedrad, Jenni! :D