Sunday, May 13, 2007

Vet ni vad?!

Nu ska jag lägga ut lite fler bilder från min fina cam!
Hej på oss!!

Snyggans tuppkam va?
Detta var lite fina bilder från Olivens senaste besök i Kallebäck, mitt kära lilla hem. Nu (den 13 maj 2007) för tillfället är jag i ett sjukligt tillstånd. Jag sitter här framför datan med sällskaps sjuka och har bara smak för söta små bilder på söta små vänner och GBs kaffe glass. Puss på dig, kaffe glass! Tyvärr kommer jag nog få stanna hemma imorgon då hela klassen ska ut och paddla på Delsjön. Synd. Jonis och Axel skulle tydligen bada också, galningarna! Söta galningar. Nej, nu ska jag återgå till mina glass paket och fina musik!
Puss på er alla!!
//Alva i sjukt tillstånd

1 comment:

god_knows said...

alva du ska vara lyklig att du har kamera till datan överhuvud taget. puss ´-.-`
^