Monday, May 14, 2007

Alva bloggar:

Det är läskigt med manliga läkare, sådana som beter sig lite skumt och som man måste TA AV SIG TRÖJAN för de ska undersöka utslag!!!! Usch, fy och blä! Det är något obehagligt i det. Jag fattar ju att inte alla manliga läkare är pedofiler, men det är ändå jobbigt...
Nu kommer jag iallafall få stanna hemma ifrån skolan hela veckan och kanske en bit in på nästa också. Yay/noo. Det är ju så klart skönt att slippa skolan ett tag men jag saknar alla min söta kompisar VÄLDIGT mycket. Och jag överdriver verkligen inte nu. Vi är allt som en lite familj, klass 7 Bildochform. Jaha, det kommer väl bli rätt så mycket bloggande nu och det är väl rätt så bra antar jag. Nu ska jag ta och dra mig till bädden och ta min nya, starka sömn/anti klåda medicin. Klåda är ett äckligt ord. Det har jag aldrig gillat. Nej, puss på er och god natt!
Tre fina låter just nu:
Koop<33 , The end has no end och Someday med The Strokes.

3 comments:

Anonymous said...

Hej, det var tråkigt att höra att Ditt besök hos mig har uppfattats obehagligt. Men jag hoppas att du hör av Dig om Dina problem fortsätter. Vår verksamhet håller hårt på att pedofiler ska undvikas.

mvh
Din Doktor, Vårdcentralen

god_knows said...

Hahaaa, Alva, faan vad du gick på deen!!!! XD Skoja bara med dig juueee!! Jag är inte din doktor.

god_knows said...

JAg känner mig något blond må jag säga!! Vi säger att det är min sjukdom..:S he he..