Tuesday, May 8, 2007

En ensam...

Alva Bloggar:
Han stod hjälplöst förälskad och sökte med blicken över den över fulla park med berusade ungdomar. Hans ögon letade desperat efter henne. De hade bråkat och nu var han säker på att det skulle sluta här. Han vände om på sin cykel och cyklade iväg i nattens mörker. Han var ensam med ett hål i hjärtat.
Killen med cykeln vad med om en trafik olycka och dog. Den flicka han älskade gick ut på fester och dränkte sina sorger i sprit.
AV: Alva och lite Olivia
Detta var en fin liten saga med mycket historia bakom...
NU har jag inte fantasi på lagret så NU har jag inget mer att skriva..
Almäna frechh news(+fakta):
Att Alva och Alice sitter med svenska läxa IGEN!
Ellen har färgat håret ; P
Alva ska klippa (kanske) ännu kortare i juni!..
NU fick jag lite till bloggtorka.(punkt).
Jag kommer aldrig i hela mitt liv bli en lärare!!!
19 450 tjejer vårrusade!
The Hives kommer med en ny skiva till hösten!!..
Pussipuss// aLva