Wednesday, May 23, 2007

Alice har Jävligt fin tröja

Jag har köpt världen finaste tröja (igår). Med Mando Diao-tryck. Jag är jättejätte stolt. Och jättejättenöjd. Och inte utan anledning. Den är svart, med vita tryck. På baksidan står det typ: It feels so good to be an outlaw in your perfect world
Jag kan se jävligt kriminell ut oxå XD!! Kolla UTTERUNGENS bilddagbok!!

kvällen så märkte jag att jag hade köpt den den TJUGOANDRA. Det var också den TJUGOANDRA som konserten var. Hejsan hoppsan.

Lyssnar på... Mitt hjärta som bankar lyckligt över min jävligt ascoola snyggsnyggsnygga tröja :D!

Va? Nejnej, ni behöver absolut inte påminna mig om att jag har dåligt ordförråd idag.

2 comments:

Alice&Ella said...

noo!!! har du länkat dit!!! Kan du inte bara öppna spara en av bilderna och publicera den bilden?

god_knows said...

orka. kan väl bara ta bort länktipse¨t.