Monday, April 23, 2007

cHAO! ((säger alva))





Jag var tvungen att lägga upp den här fina och kärleks fulla bilden efter att jag har läst en mycket fin(fjollig=gullig) och kärleks full blogg! Hans namn var Jens tror jag och man blev "lite misstänksam" att han var kär.. Typ namnet Sara dök upp varanat inlägg.. " Fick frukost på sängen av sara, hon är så söt!" . He he=D.



NU flummar jag iväg i låten på utterungarnas sidaa!

Idag har det varit en sådan vanlig måndag det kan bli.. Jag har gått runt och halv såvit hela dagen i skolan( såv bara ca 6 h i natt..)
INTE bra alva! Fy på dig..
Nu när jag kom hem tänkte jag (som vanligt) att jag skulla vara hälsosam och göra läxor! Detta slutade med att jag åt upp rester av en kaffe glass, tittade på tv och stavade läxor med E...
Inte ALLS bra alva.. Fy, fy och åter igen FY på dig!
Pussåkram/Alva

2 comments:

Alice&Ella said...

hahaha har du lärt dig gilla räuberhøhle?

god_knows said...

typ.. eller jag reagerar(eller hur det stavas) på den liksom!