Friday, March 30, 2007

Adjö Sarah!...

Idag har vi haft den sista skoldag med vår kära lärare Sarah född Atarodi.. Det började med att vi såg en film "Blood diamond" som var jätte bra men hemsk.Sedan gick Alice, Alva, Nike m.m och hemmtade 9 STORA pizzor till klassesom Sarah beställt.. Pizza gubbarna tyckte nog att vi var lite konstiga för hela lunchen gick på 1000 kr!.. Hon är för snäll. När alla ätit sig mätt på kebab-pizza kommer vår kära fröken in med 3 CHOKLAD TÅRTOR!! Snacka om en reäl lunch.. På rasten växte en ny syselsättning upp nämligen att göra sugmärken på varandra.(iallfall hos Alva, Utterungen och Jonathan).


Nu kommer det dröja ett bra tag tills vi får se vår gamla fröken vi haft sen 1:an för hon ska födda barn!! Kanske en Alice!..


God knows that Alice och Alva leker popare..


12 comments:

olle said...

Sugmärken - även hos mig. tjiiishi;)

olle said...

TOTOROO!!!

god_knows said...

Neej, faan vad dålig stil Alva, du fick INTE lägga upp den bilden på mej när jag leker popare!!! :(
Funderar starkt på att ändra ...

Bara så att alla vet så är jag, Alice, övernormal och gjorde inte ett enda sugmärke på någon idag. Jag tog inte emot nåt heller. Präktiga störande Alice. *_*

StarShip said...

Du har en snäll fröken! O.O

god_knows said...

MEN Alice jag driver bara lite!!! Alla fattar ja att inte e popare!!
DET var ju derför jag skrev "leker popare" för att vi driver med det!!
:{ ja blir jag på dåligt hummmmör!

P.S
Mitt sugmärke e helt borta.. Tur, lite pinsamt om mammma skulle se: "Vad har du på halsen!?"...

god_knows said...

Alva, det var inte det att jag "lekte popare", jag skiter i om nån kallar mej det, för det är väl det jag är, men egentligen ville jag radera den bilden så fort Olivia tog den... o det var egentligen inte meningen att nån skulle se den. :P

Alice&Ella said...

För att visa att man gillar varandra i klass 7, ger man varandra sugmärken...

Mitt är kvar... XD
Det var riktigt mysigt när vi (jag, jonis, alva och axel) satt i solskenet och gav varandra sugmärken... harmoniiii...

//alice utterunge

god_knows said...

Alice,jag hoppas du inte du tar illaupp av nånting för det gör inte jag.. Och att inte e sur på mg för nått.. Nu lämnar vi detta bakom ossss!
kram å ha det så bra i jämtland<3

god_knows said...

Alva jag tar inte illa uupp, jag kallar dig BITCH och ger dig en smäll på käften, sedan är det bakom oss. Love you.

god_knows said...

love you tuuu!! Många pussar och kramar // Alllkis-Alva

olle said...

:)... Du sa aldrig att du inte ville att någn skulle se bilderna. . . Eller , hehe, gjorde dude? ... :}

Anonymous said...

Good for people to know.