Saturday, March 31, 2007

Alva på dåligt humörr...

Alva e inte världens roligaste när hon e på dåligt humör..

Jag har varit på dåligt humör i ca: 5 h plus en natt och det är varken kul för omgivnigen eller mig själv! Det mästa går nog ut över mamma.. Hehe(glädjelöst skratt), förlåt kära mamma. Igår(eftermiddag-kväll) var jag nog mer sådär depp som jag kan bli, det vet ni O och Alice.. Ett annat dåligt humör bettende är när jag bara tänker "Mitt liv suger, jag måste göra något" och det jag gör då är att gå ut i köket och tröst äta som bara den!! Just nu är jag på det humöret:o(
Stackars mamma som ska åka ut till IKEA med mig helt ensam. Vi får hoppas att möbler och billig IKEA matt+godis gör mig gladare..

Kram, kramm och ha en bättre dag änvad jag har haft hittiilss!

1 comment:

StarShip said...

Aaw, Jag är glad.. Hoppas att du blir glaad nu! :D