Sunday, March 11, 2007

Alice Bloggar och rapporterar

s e n a s t e r a p p o r t . . . kind of swenglish

Nu, snart, kanske smäller det... Imorgon, Måndag, 12:e mars klockan sex, ska jag, Alice, klippa mig på mammas salong.
och inte bara toppa hårtestarna, nej, det skall bli en helt fräsh, kortare (såklart) och ny frisyr som ska framhäva mitt nya jag. Nu låter det överdrivet, men jaja, detta är faktiskt pretty big.
Kan tyvärr inte lägga in fräsha bilder eftersom att pappa säger att näe, vi har aldrig haft en tanke på att skaffa digitalkamera för det kostar för mycket pengar. typ. Och jag kommer väl antagligen never in my life att skaffa nån för jag kommer aldrig att ha råd med min fucking futtiga månadspeng på 250 bagare.
Men det sägs att hoppet är det sista som överger människan och god knows that its true, för min underbara bajsbra kompis Alva (Ja, jag menar alva-alva) kan kanske ta med sig en låne-digitalkamera så jag kanske kan få lite typ före och efter-bilder. iaf före-bilder. Haha, förebilder.

Tack för det fina och användbara ordet bajsbra, Ellen.

Och här är låten som vi fick inspiration av....
http://http://www.youtube.com/watch?v=b4Y9g68G6kM

Filmtips: Sex lektioner i kärlek

Den är asfin. vid vissa tillfällen sitter man bara och ler okontrolerat. Jag o Alva såg den tillsammans.

PS. jag började asgarva på No-lektionen.

No comments: