Saturday, March 17, 2007

Alice Bloggar och hoppas...

...på att bilderna funkar att lägga ut på bloggen

Idag har jag träffat Ellen, vi lättade våra hjärtan och hade trevligt, jag insåg först idag hur mycket jag har saknat henne. Vi åt för mycket choklad och chips, nu luktar det onyttigt i hela mitt rum. Fy Alice Och Ellen.

I torsdags gick jag hem till Olivia och vi hade väldigt trevligt... Eftersom att vi kom på att Olivias pappa säkert skulle komma hem "väääldigt sent" så var det säkert bra om jag sov över... sa jag till min mamma, och mamma trodde mig.
Vi åt god kinamat (haha, kunde äta allt med pinnar!!), sedan sprängde vi bomber som smakade läskigt och tillslut kastade vi ner Rufus från sängen och gick å la oss.

Här e lite heeta bilder från vår myysiga kväll... jävla helvete det funkar inte att lägga ut dem nu...hatar min dator...ibland. Bilderna kanske kommer någon annan gång.

Om ett ord...
Kolossalt
ett ord som påminner mig om farmor, Astrid Lindgren och Tjörn.

3 comments:

olle said...

MEn Halluu.. Kommentera nån gång :o( Har inte fått en enda kommentar!!! (varken från er eller flera).... :[
/Olle..

god_knows said...

men oliivia, vi har viissst kommenterat jue.... vi får inte heller asmycke kommentarer...

olle said...

Omen nu jah >.< haha. :)