Wednesday, March 28, 2007

Stackars Förkylda Alice

Jaha, här sitter man hemma, snyter sig stup i kvart och har huvudvärk, medan vissa andra är friska, är i skolan, går hem som, för att sedan sminka sig och gå på klassfest. Som inte jag kan gå på. Förra skidresan var jag ockå förkyld. och förra påskafton. Och på en 80-talsfest.
Just nu sitter jag och tröstar mig med Mando Diao och Arctic Monkeys, säger prosit till mig själv, stackars mej (ni som känner mig vet hur jag nyser..), och äter en dubbelmacka som är aldeles platt, eftersom att den har legat i min väska. Hurra. (not) :*(

Ni som går på klassfesten, hoppas det blir roligt... eller tråkigt... för då har jag inte missat så mycket.

F*n vad patetisk jag känner mig, jag vill verkligen att folk ska tycka synd om mig. Men det vill jag inte egentligen. Nu fattar ni inte vad jag babblar om. Feberyra, kanske.

Jag kommer säkert . Bara för att jag har glömt mössan, typ.

Glömmer man mössan
så blir man förkyld
Är man förkyld
så får man feber
Har man feber
så ljuger man
Och ljuger man
så hamnar man i finkan
Hamnar man i finkan
så börjar man knarka
Och knarkar man så (finally) DÖR man

Prosit igen. Spela INTE detta!! du blir beroende..
dumma dej ellen...
Krya på mig själv. Tack för skivan Alva.

Mando Diao äter skumskum mat i Japan...

2 comments:

olle said...

Näemen, söt:o[ Skönt att du är frisk nu igen!!. Roligt att du kommer ihåg mössramsan^.^ :D:D... Dt gör inte jag.. Hehe -.- Pussi(L)

god_knows said...

Dom e de sööttaste killarna i Världen!! Stakars Björn, lite kväljningar av de där bullarna..
:o}

//Alva den ingrodda