Wednesday, March 21, 2007

Alice svenskaläxa

Nu sitter jag med svenskaläxa igen...
Kan därför inte blogga så mycket. Inatt vill jag sova mer än sju och en halv timme. Därför får jag inte bli för sen. Klockan är halv tio och jag har inte ens ätit ännu... men jag fick lite mat hos Angelica, så jag klarar mig nog lite till.

Idag kom det på en fet och äcklig, full och SKUM gubbe på spårvagnen som typ började busvissla åt mej och prata med mig, på något obegripligt språk/sätt... bläää

Grattis På 11-årsdagen, kära syster!!! som fyllde år igår men ändå... Felizidades y que cumplas muchos años... (8)

Nää, nu ska jag f*an gå och lägga mej, men jag ska äta först... och hitta plånboken och lägga ner läxan och gå på toa så jag kommer väl i säng först tolv som igår, haha!

1 comment:

olle said...

Felizidaades y que cuumplas muchos aaños... totoro.