Friday, March 23, 2007

Alva bloggar!

Alva här!

Idag har vi haft en lite anorlunda och seg fredag. Det började med en NO-lektion då vi fick göra nån äklig, vit gojjs-grejjj..(det var hel klass så lektionen slutade med att Martin, NO läraren, jagade "ganstrarna" i korridoren).. Sedan hade vi en ok sv/ma-lektion. Det var så orättvist för alla andra klasser på högstadiet fick sluta innan lunch, alltså 12:30, medans vi fick sluta 15:00!! Våran lärare är emot håltimme..:o(
Nu sitter vi på två olika platser av Göteborg och och jag iallafalll känner mig lite depp och inte på så gott humör. Men det var skönt att kasta och brytta av lite pennor i skolan idag.. Ett gott tips till er med lika dåligt humör som jag hade då!... Det kan berode på den dåliga och yttliga musiken några andra tjejer satte på med maxad volym. Nu ska jag ta mig ut och köpa lite godis som kan lätta upp mitt dåliga humör!


Dagens låttips...
Bigger Boys And Stolen Sweethearts-Arctic Monkeys

Dagens godis...
Kex choklad mini


Det är såå j*vla jobbigt för våra datorer kommer inte överens.. Vi har försökt skicka låtar till varandra i säkert ett halvår och inte lyckats en enda gång!!
God knows liksom..

2 comments:

Lillasyster Ellen said...

Haha, jag ska precis laga middag jag. Vi har varit lediga från skolan för att vi skulle jobba ihop pengar till en skola i Sierra Leone (vi gör det varje år). Mamma köpte mig som sällskapsslav (+ dammsugning och lagning av middag).
Vi ska ses snart. Sådeså. Puss!

god_knows said...

Jag blev iallafall inte nån slav den dagen.. Hehee, men värre nog!
kram,kramm